loading...
آموزش مسائل جنسی و زناشویی | مرجع کامل
3xeducation بازدید : 4894 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

آموزش چگونگی داشتن باسن زیبا

 

چگونه به صورت طبیعی حجم عضله بالای ران و باسن خود را افزایش دهید و چربی مناسب در این نواحی با ترشحات هورمون ها ذخیره شود:

در عصری که واژه لاغر استخوانی یا اندام باربی بر جهان حاکم است،اگر مدتهاست در آرزوی به دست آوردن حجم بیشتری در باسن و بالای ران هستید،باید تغییرات جزئی در سبک زندگی تان ایجاد کنید.ابتدا باید کار بر روی عضله های بالای ران و باسن را همراه با تغییر رژیم غذایی مناسب و مصرف مکمل های غذایی دارای کلسیم،مگنزیوم،کرومیوم و اسید آمینه های لازم مثل ال آرژینین و پروتئین گیاهی شروع کنید. در حالی که شما ممکن است از انجام این کار ها و تغییر در مصرف بعضی از مواد غذایی نگرانی داشته باشید، وقتی پس از ۸ هفته در آینه به خود نگاهی بیاندازید، از این تلاشتان بسیار خرسند خواهید شد.

اخیرا در عضله سازی ران پا و باسن گیاه مکا در ترکیب با مکمل غذایی مولتی مکا و یا سایر مکمل های غذایی حاوی گیاه مکا و نخل اره ای و غیره برای شما بسیار موثر است.در حقیقت اخیرا مکا به عنوان جایگزینی عالی برای استروئیدهای آنابولیک در بین ورزشکارانی است که به دنبال هیپرتروفی عضله هستند، مورد استفاده بوده است. بر خلاف سایر مواد انرژی زا و حجیم کننده عضله مانند استروئیدهای آنابولیک ،مکا حاوی هیچ ماده شیمیایی نیست که با عملکرد طبیعی اندوکرین تداخل نماید.

چگونه باسن زیبا داشته باشیم ؟ , باسن , کون

گیاه مَکا حاوی مقادیری گلیکوزید نیز هست. به عنوان مکمل غذایی تاثیرات زیادی بر عملکرد بیو شیمی بدن انسان دارد. مهمترین این تاثیرات افزایش عملکرد اندوکرین است. سیستم اندوکرین شامل همه غدد و هورمونهایی که این غدد ترشح می کنند و کنترل وضعیت هایی مانند باروری، علمکرد جنسی، گوارش، مغز و فیزیولوژی دستگاه عصبی و سطح انرژی می شود و نیز باعث تعادل هورمون های غده هیپوفیز و تیرویید و تجمع مناسب چربی ها در اندام ها و سینه ها و باسن نیز می شود و گاهی بعضی افراد نیاز به ترکیبی از گیاه مکا و چند گیاه دیگر همزمان دارند.

دستور العمل هایی برای افزایش حجم عضله ران پا و باسن:

  •  رژیم غذایی تان را تغییر دهید. برای این که بافت عضله ای بیشتری در باسن و بالای ران بسازید باید کالری با کیفیت بالاتری مصرف کنید. از مصرف غذاهای فرآوری شده،محصولات غلات تصفیه شده،گوشت های چرب و فست فود رها شوید.به جای آن بدن خود را با میوه ها و سبزیجات(قرص میوه و سبزیجات نیچرز ۱۸) ماهی،گوشت بدون چربی، غلات کامل یا سبوس دار(قرص طبیعی مزرعه ای از سبزیجات) دانه ها،غذاهای فیبر دار و محصولات لبنی کم چرب تغذیه کنید.

برای ساخت بافت عضله سالم ران پا و باسن به جای ایجاد بافت های چربی اضافی، موارد زیر را انجام دهید.

  • پنج یا شش وعده در طول روز داشته باشید. بدن شما در تمامی روز عضله را می سازد و دائما نیاز به سوخت دارد. اگر به جای آن،سه وعده اصلی داشته باشید، احتمالا افزایش وزن را در جای دیگری که نمی خواهید هدایت می کنید.
  •  ورزش های قلبی و عروی را دو بار در هفته به مدت حداکثر ۳۰ دقیقه انجام دهید. ورزش های قلبی و عروقی کوتاه مدت، متابولیسم را افزایش می دهد که به بدن در ساخت بافت عضله کمک می کند. به برنامه روتین خود وفادار بمانید و بیش از حد نیز آنها را انجام ندهید. بسیاری از ورزش های قلبی عروقی به کاهش وزن عمومی منجر می شوند نه افزایش وزن.
  • هر نوع ورزش قلبی عروقی که می خواهید انجام دهید، تا زمانی که بدن شما کار کند مقداری کالری می سوزاند. این می تواند یک ساعت تلاش متوسط یا ۲۰ دقیقه تلاش شدید باشد. این کاملا بستگی به خود شما دارد.به طور منظم اسکوات انجام دهید. این ورزش به طور گسترده به عنوان ورزش موثر پا پذیرفته شده است.

چگونه باسن زیبا داشته باشیم ؟ , باسن , کون

چگونه بدون نیاز به لوازم و تجهیزات، باسن و ران متناسب و زیبا داشته باشیم؟

  •  با انجام اسکوات بر روی عضله های باسن و ران کار کنید چون بهترین ورزش شکل دهنده باسن است. ۱۰ مرتبه تکرار کنید و تا ۲۵ بار تکرار برسانید.
  •  حرکت لانژ را انجام دهید که بر داخل و بیرون ران و نیز باسن کار می کند. برای این کار لانژ را ده مرتبه انجام دهید و پا را عوض کنید. تا ۲۵ تکرار برسانید.
  •  به پشت بخوابید و زانوها را خم کرده کف پا را بر روی زمین قرار دهید. باسن را بفشارید و باسن، ران و کمر را از زمین بلند کنید و خط مستقیم موربی را سطح زمین بسازید. شانه ها بر روی زمین قرار دارند. به آرامی به زمین بازگردید. ۱۰ مرتبه این حرکت را تکرار کنید و به ۲۵ برسانید. این ورزش برای باسن، عضلات چهار سر ران و ران عالی است.
  •  بر روی زمین به پهلو دراز بکشید و سرتان را بر روی دستتان قرار دهید. پای بالایی را ۱۳ تا ۲۵ سانتیمتر از روی زمین بلند کنید، هر دو زانو باید رو به جلو قرار داشته باشند. این حرکت را تا ۱۰ مرتبه انجام دهید و به ۲۵ مرتبه تکرار برسانید. این ورزش برای عضلات سرینی متوسط و  سرینی کوچک عالی است.
  •  بر روی عضله های شکم و نیز باسن و ران کار کنید. به شکم بر روی زمین به صورت چهار دست و پا قرار بگیرید به صورتی که چهره تان رو به زمین باشد. زانوها را نود درجه خم کنید. پای چپ را صاف کنید و به آرامی آن را بالا بیاورید و پنجه تان را بر دیوار پشت سرتان قرار دهید و سپس پا را به سمت راست و چپ حرکت دهید. پای چپ را به زمین باز گردانید و با پنجه زمین را لمس کنید اما آن را بر روی زمین قرار ندهید (به جز پنجه بقیه پا زمین را لمس نکند). این حرکت را ۱۰ مرتبه تکرار کنید و سپس پا را عوض کنید. سعی کنید تکرار را به ۲۵ مرتبه برای هر پا برسانید.

چگونه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم؟

کم کردن اندازه دور کمر در حالی که اندازه باسن افزایش یابد، تلاشی سه شاخه است: تغییر رژیم غذایی و مصرف مکمل های غذایی لازم برای کاهش چربی اطراف کمر، انجام ورزش های قلبی عروقی برای سوزاندن بیشتر چربی تمام بدن و انجام ورزش های پا برای افزایش اندازه عضلات باسن و ران. اگر این رژیم را به درستی دنبال کنید، از چگونگی و سرعت نتایج شگفت زده خواهید شد. باسن و بالای ران بزرگتر و کمر کوچکتر به نظر متقابل با هم هستند. موفقیت در یک مرحله،موفقیت در مراحل دیگر را افزایش خواهد داد.مصرف کربوهیدرات های ساده و غذاهای دیگری که انرژی بلند مدت در اختیار شما قرار نمی دهند را کاهش دهید. این شامل نان و برنج سفید، شکر تصفیه شده، الکل می شود. این غذاها به اندازه ای که همتایان پیچیده آنها مثل شکر قهوه ای و برنج و نان تصفیه نشده و سبوس دار و فیبر دار به شما انرژی می دهند، نمی دهند و بنابراین شما به خوردن بیشتر نیاز پیدا می کنید.
غذاهای فیبردار زمان بیشتری می برد تا هضم شوند و در مقایسه با کربوهیدرات های ساده اما همان میزان انرژی را آزاد می سازند و این به معنی هست که شما لازم نیست زیاد بخورید.محتوای فیبر به طور موثری محتوای کربوهیدرات اضافی را کاهش می دهد.پروتئین بخورید به ویژه درست پس از تمرین وزن، پروتئین (به علاوه کربوهیدرات ها) برای ساخت عضلات از جمله عضلات باسن استفاده می شود.برای مصرف منبعی غنی از پروتئین و فیبر گیاهی جهت عضله سازی و دریافت اسید آمینه ال آرژینین و سایر اسید آمینه های ضروری برای زیبایی اندام و کلاژن سازی می توانید از مکمل غذایی اولترا لایت آمینوتئین استفاده کنید.
شنا بروید. مطمئن شوید پا صاف است. پنجه را خم کنید تا بدن را روی قوس پنجه بکشید. همین که بدون وزنه توانستید در این کار مهارت یابید، با افزودن تدریجی وزنه شروع کنید تا به میزانی برسید که در مرتبه ۸ تا ۱۲ حرکت، برایتان چالش بر انگیز باشد. این رنج اصلی عضله ساز است.
با زانوی خم شده و حرکت باسن به سمت عقب اسکوات را آغاز کنید.بالای پا (ران) باید موازی با سطح زمین قرار بگیرد. قوزک پا و باسن باید تقریبا هم را لمس کنند. این ورزش بر روی تمامی پا کار می کند و نیز فشار را بر از زانو بر می دارد.

چگونه باسن زیبا داشته باشیم ؟ , باسن , کون

نقش هورمون استروژن و آندروژن در چگونگی توزیع چربی در بدن و بزرگ شدن و کوچک شدن باسن و چاق بودن بالا یا پایین تنه و بهم ریختگی هیکل:

اگر میزان سطح هورمون استروژن در بدن پایین و در عوض میزان تستسترون بالا باشد امکان دارد  میزان چربی در بالا تنه شما بیشتر شود و یا اینکه اصلا هیچ چربی در بدنتان یافت نشود.اگر متوجه شدید که بالا تنه شما نسبت به پایین تنه چاق تر است احتمال دارد که  سطح هورمون های بدن شما از حالت توازن خارج شده باشد  که  اکثریت مردم  از این عارضه رنج می برند.با مکمل های غذایی مولتی مکا و غیره و اولترا لایت آمینوتئین بخشی از این مشکلات بر طرف می شود که نیاز به استفاده تا مدتی دارد.

چگونه باسن زیبا داشته باشیم ؟ , باسن , کون

نشانه های رشد سینه ها :

سینه زنان متشکل از غدد شیر، مجاری شیر، بافت همبند و چربی است. به دلیل این که سینه عضله ندارد رشد آن تحت تاثیر شماری از عوامل تغذیه ای و هورمونی و عوامل محیطی مثل استرس است. زمانی که دختران در سن بلوغ سینه شان شروع به رشد می کند، عواملی مانند افزایش وزن، سن، بارداری، قاعدگی و یائسگی در اندازه و ظاهر سینه در طول زندگی زن نقش ایفا می کند. لازم است که زنان آناتومی و علائم رشد سینه شان را بشناسند تا ناهنجاری ها را به محض پدید آمدن شناسایی کنند.

بزرگترین سایت آموزش مسائل جنسی و زناشویی

مخصوص افراد بالای 18 سال

3xeducation.rzb.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 848
  • بازدید کلی : 31,679
  • کدهای اختصاصی